Dokumenty do pobrania:
ZAWIADOMIENIE O COFNIĘCIU ZGODY NA OTRZYMANIE FAKTUR W FORMIE ELEKTRONICZNEJ OD FIRMY JBM S.C.
REGULAMIN FV ELEKTRONICZNE
ZGODA FAKTURY ELEKTRONICZNE
REGULAMIN
REGULAMIN WYSTAWIANIA I PRZESYŁANIA FAKTUR DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki techniczne wystawiania i przesyłania przez JBM S.C. faktur drogą elektroniczną, zwane dalej Usługą
- Podstawą prawną wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej jest Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej (Dz. U. z 2012 r., poz. 1528), zwane dalej „Rozporządzeniem”.
- Usługodawcą świadczącym opisane usługi drogą elektroniczną jest JBM S.C. z siedzibą ul. Panewnicka 370 40-774 Katowice
- Niniejszy Regulamin jest udostępniony za pośrednictwem strony internetowej JBM S.C. (http://www.jbm-katowice.pl)
- Każdy klient korzystający z Usługi zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem przed wypełnieniem druku Zgody i rozpoczęciem korzystania z Usługi oraz przestrzegania jego postanowień.
- W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia.
§ 2 Opis i warunki świadczenia Usługi.
- Faktura wystawiona i udostępniona w formie elektronicznej zgodnie z przepisami Rozporządzenia jest równoznaczna z przesłaniem faktury wystawionej w formie papierowej, stanowi dokument księgowy wystawiony przez JBM S.C.
Warunkiem korzystania z Usługi jest złożenie przez klienta pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na wystawienie i otrzymanie faktury w formie elektronicznej (stanowiący załącznik nr 1). Powyższe oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej.
- Faktury będą przesyłane w formie elektronicznej nie wcześniej niż od następnego dnia po otrzymaniu podpisanej pisemnej zgody na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej.
- Faktura elektroniczna jest plikiem o formacie PDF z zapewnieniem autentyczności pochodzenia i integralność jej treści.
- Faktura elektroniczna lub jej awizo wysyłana jest na wskazany na formularzu zgody na otrzymywanie faktur adres poczty elektronicznej.
- Chwilą doręczenia faktury elektronicznej lub jej awiza jest moment wejścia wiadomości na wskazany na formularzu zgody serwer pocztowy.
- Zgoda na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej nie wyłącza prawa do wystawiania i przesyłania faktur w formie papierowej.
- Klient zobowiązany jest do przechowywania otrzymanych wyłącznie w formie elektronicznej faktur w sposób określony w Rozporządzeniu.
§3 Zmiany adresu e-mail i rezygnacja z Usługi
- Zmiany adresu e-mali, na który mają być wysłane powiadomienia o wystawieniu i udostępnieniu faktury elektronicznej należy dokonać pisemnie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Regulaminu.
- W przypadku braku powiadomienia JBM S.C. o zmianie adresu e-mail, informacje uważa się za skutecznie doręczone po wysłaniu ich na obecnie obowiązujący adres e-mail Klienta.
- Klient jest uprawniony do rezygnacji z otrzymania faktur w formie elektronicznej. Wycofanie akceptacji następuje na podstawie „Oświadczenia o wycofaniu zgody na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej” stanowiącego załącznik nr 2.
- Ponowne uruchomienie Usługi wymaga ponownego złożenia oświadczenia (załącznik nr 1).
§4 Postanowienia końcowe
- JBM S.C. zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany będą publikowane na stronie internetowej firmy pod adresem http://www.jbm-katowice.pl
- Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej.